Story Board !!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, April 20, 2011

Tomorrow Such A Big Day/Deal....

HoHoHo....Oh my god....Assalamualaikum/Gud Evening as the opening....Esok aku n team from SMK Jelapang Jaya akan berentap di pusingan peringkat daerah Bahagian Puisi dan Lagu...Hurmmm...For ur information, arini bru kite orang belatih tau tak??...Haha..Hebat btul la skola aku ni..Rilek jer...I hope that my frens and I will hold the Certification of Wining the competition...Hurmm,InsyaAllah...Cakap punye cakap....Baru aku tersedar,today was the first post about my life..Haha...ape nak buat kongsi(share) je la..Hurmmm,as well, i will play my Beloved Violin tomorrow for the performance..Hurmm,,,memang best giler main violin...Tpi aku tetap risau...Key yang aku main byak tak kene..Esok da lawan...Practise make perfect...Akan ku cuba untuk jadi yang terbaik.....My Icon of the Violinist was Vanessa Mae.She was Quite Beutifull too,but im not looking for her beuty,but im was impressed by her skill when she play her violin...Hope that someday i will become a great violinist...Aminn....Hurmm..Sampai disini sajelah coretan ku pade hari yang indah ini...To all readers,make sure that ur life are filled by happiness not sickness...Assalamualaikum/Gud Evening...End of Story..Gud Bye...

No comments:

Post a Comment