Story Board !!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, April 26, 2011

Assalamualaikum again...Hye....Huhu...Im sorry because da lame tak update blog..Haha..Yeah,aku bru jer balik dari KL (SUNDAY/23.4.2011) tempat kesayangan aku..Even it is not a place where i born..Alhamdulillah Sabtu (30.4.2011) ni aku pergi lagi...Cukup pasal tu.......
Aku bengang btul la...Theres a lot for the reasons....Salah satu nye pasal kat skola aku..Huhu...Jumaat ni aku n kawan aku akan membuat persembahan Puisi dan Lagu untuk Hari Anugerah....Aku main violin..Violin merupakan sejenis alat muzik tanpa fret(penanda key) so susah sikit la aku nak main...Kompem aku byak salah key..Tambahan pula aku tak pegi mane2 kelas yang ajar specific about violin...Ade ke patut die drop aku dpan kawan2 aku..Aku tau la aku mmg tak hebat...Die kate huzaifah ni main violin sumbang,main drum sumbang...Well,of course aku main sumbang sbb da tak de sape nak aja aku...Pfttt..Haiiyooo..Sesumbang mane pun aku main , aku tetap bersyukur...Ilmu itu milik Allah....Tak pe..Tpi klau die tgor smbil ajar tak pe la lagi,,ni tgo sambil kasi aku malu..WHAT IS THAT MAN??Hoho..Aku mmg malu sangat..Tapi aku cover jer...Rase mcm nak tarik diri pun ade....One more,periksa da nak dkat...Cikgu sejarah aku da lame menghilang..... Time sejarah jer tak de sape nak ajar(ade tpi kelas tak nak)...Please la...Klas aku kelas sains..Bukan nak berlagak tpi cume rase tak patut la....Bile ape2 jadi salah kan murid..Huhu...Tolong la dpatkan cikgu yang baru untuk kiteorang....End of story....

P/S: AKU RINDUKAN CIKGU SHAMSUDDIN......MAYBE SATU KLAS 4S PUN SAME....
.

No comments:

Post a Comment