Story Board !!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, April 21, 2011

The Day Has To Offer.

Hey back.... Today was the day that make me sooo tired till i got headache.. Hurmm.. Harini skola aku telah pun menamatkan pertandingan PUISI DAN LAGU peringkat Daerah... Anyway,Skola Jelapang Jaya tak masuk peringkat Negeri.. Apakan daya,takde rezeki.. Hurm... Juara jatuh ke tangan Smk Rapat Setia,mmg layak pun  diorang menang,gabungan muzik,pemain violin gred 8 should be enough for them to capture the luck... Haha... Cemburu aku... Ow ya.. Esok aku n family aku jga akan berjalan2 sekitar Kuala Lumpur sambil melawat Negeri Bersejarah,Melaka. Waa,happy giler... Gud Bye skola,Gud bye Rumah.. haha... Jalan abis..... For The Last But Not Least,thanx to kawan2 aku yang byak mmbantu aku mencari key violin aku.. Haha. Specially dedicated to Aisyah Mohd(aisyahwaklu.blogspot.com) , Fatin Athirah(mywritingrules.blogspot.com) , Darwis(awishspace.blogspot.com) and John Paul Raja(tak tau name blog die)..... Gud Bye.....

No comments:

Post a Comment